31 október 2018

Hallo, Ween

Na szóval, gyerekek, ma nagy volt a készülődés nálam, beszereztem néhány dolgot is, hogy minden (majdnem) tökéletes legyen.

Elsősorban készítettem egy Cartman tököt :D Nagyon nagy szenvedések árán készült el, mivel kicsi is volt, másrészt nagyon óvatosan kellett kivájni, de meg vagyok vele elégedve :)


Másrészt beöltöztem Alfred Packer-nek :') Hát igen, nem lett a legjobb, de próbálkoztam. A művér se annyira látszik a képeken, és mondjuk a szakállam se fekete, na de mindegy is, mert tetszik így is.
Yes, kids, most megszemlélhetitek a szerkesztőt, amint épp hülyét csinál magából

Az est további részében pedig vár rám egy jó mozizás, "Aki korán kel, kannibált lel!" :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Olvasd el :)

Az első és mindig aktuális bejegyzés

South Park - Death